Saturday, May 19, 2007

ΥΑPP - Yet Another Pyramid Post

Δεν με καλεσε κανενας, για αυτο και δεν θα καλεσω κανεναν στο παιχνιδι που θα παιξω μονος μου. 30 σικε ερωτησεις για να μαθετε κατι και για εμενα. Αιντε να δουμε τι ψαρια θα πιασετε:

1) H απολυτη ευτυχια για εσας ειναι:
Να ειμαι εκει που θελω με αυτην που θελω.

2)Τι σας κανει να σηκωνεστε το πρωι:
Ο μεσημεριανος ηλιος.

3)Η τελευταια φορα που ξεσπασατε σε γελια:
Βλεπωντας τους Lordi να κερδιζουν την "ποπ" Eurovision. Επρεπε να δειτε τα μουτρα των φιλων μου!

4)Το βασικο γνωρισμα του χαρακτηρα σας ειναι:
Το αφηνω κενο. Σαν τον χαρακτηρα μου...

5)Το βασικο ελλατωμα σας:
Η χαμηλη αυτοπεποιθηση μου.

6)Σε ποια λαθη δειχνετε την μεγαλυτερη επιεικεια:
Στα λαθη που γινονται λογω ψυχολογιας, σε μικρο χρονικο διαστημα.

7)Με ποια ιστορικη προσωπικοτητα ταυτιζεστε περισσοτερο:
Ποια ιστορικη προσωπικοτητα ταυτιζετε περισσοτερο με εμενα;

8)Ποιοι ειναι οι ηρωες σας σημερα:
Ολοι οσοι ειναι ανιδιοτελεις πραγματικα. Θελει πολυ κουραγιο να κανεις τετοιο.

9)Το αγαπημενο σας ταξιδι:
Δεν εχει γινει ακομη.

10)Οι αγαπημενοι σας συγγραφεις:
Οργουελ και Βερν.

11)Ποια αρετη προτιματε σε εναν αντρα:
Υπομονη. Οσοι εχουν υπομονη παντα πανε μπροστα...

12)... και σε μια γυναικα:
Αυτοπεποιθηση. Να μην ειναι ξυνη για τον εαυτο της...

13) Ο αγαπημενος συνθετης:
Ο Μανωλης Ρασσουλης.

14)Το τραγουδι που σφυριζετε οταν κανετε ντουζ:
Stairway to Heaven απο Led Zeppellin.

15)Το βιβλιο που σας σημαδεψε:
Δικτυα Υπολογιστων Andrew Tannenbaum (σελιδες 1030). Επεσε στο ποδι μου και μου εκανε ενα σημαδι ------ με το συμπαθειο.

16)Η ταινια που σας σημαδεψε:
Ρεμπετικο του Κωστα Φερρη.

17)Ο αγαπημενος σας ζωγραφος:
Κωστας Καρανος. Οικογενειακος φιλος.

18)Ποιο ειναι το αγαπημενο σας χρωμα:
Το μαυρο. Αλλα το μαυρο δεν ειναι χρωμα, ειναι τροπος ζωης.

19)Ποια θεωρειτε την μεγαλυτερη επιτυχια σας:
Που εχω λιγο κοσμο κοντα μου, και πολυ που θα μπορουσε να ειναι κοντα μου...

20)Το αγαπημενο σας ποτο:
Βοτκα με στυμμενο λεμονι.

21)Για ποιο πραμα μετανιωνετε περισσοτερο:
Που αφησα κοσμο να με πληγωσει για μαλακιες.

22)Τι απεχθανεστε περισσοτερο απο ολα:
Τους "δηθεν" και ρηχους ανθρωπους που κυνηγανε μονο να πηδηξουν ή να βγαλουν λεφτα.

23)Οταν δεν γραφετε, ποια ειναι η αγαπημενη σας ασχολια:
Να πειραματιζομαι με νεες τεχνολογιες.

24)Ο μεγαλυτερος σας φοβος:
Να ζησω πιο πολυ απο τους ανθρωπους που αγαπω. Εγωιστικο, αλλα ειναι ελλατωμα που δεν
καταπολεμιεται με τιποτα...

25)Σε ποια περιπτωση επιλεγεται να πειτε ψεμματα:
Οταν θελω να αποφυγω χειροτερες καταστασεις. Δεν το κανω συχνα, αλλα το κανω με τεχνη και σιχαινομαι οταν πρεπει να το κανω.

26)Ποιο ειναι το μοτο σας:
"Ποτε μην μαλωνεις με εναν ηλιθιο. Θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε κερδισει λογω εμπειριας"

27) Πως θα επιθυμουσατε να πεθανετε:
Πεφτωντας απο μεγαλο υψος. Να ευχαριστηθω τουλαχιστον την πτωση...

28)Εαν συναντουσατε τον Θεο, τι θα θελατε να σας πει:
Τι κακο εκανα ο αμοιρος και με εστειλε στην γη...

29)Σε ποια πνευματικη κατασταση βρισκεσται αυτον τον καιρο:
Ακουω Παπαζογλου, γραφω ανοητο ποστ που δεν θα διαβασει κανενας, και μου λειπει απιστευτα η κοπελα μου. Μαντεψε πως νοιωθω...

4 comments:

Unknown said...

Nιώθεις ευφορία, απίστευτα καλά, όλα σου πάνε απρόσμενα δεξιά, και σε διακατέχει μια ασυνήθιστη αισιοδοξία...
Το βρήκα;;;;

Weird AL said...

Εισαι κοντα, αλλα μαλλον βρισκεσαι πολυ μακρια... (Ηταν ατακα στο FIFA 2000 με Μανωλη Μαυρομματη εκφωνητη)

Anonymous said...

Ρε! Αυτά είναι 29; Η 30 ποιά είναι;

Anonymous said...

Ρε συ εισαι ταλεντο στο writing, χαραμίζεσαι!