Saturday, February 24, 2007

Firefox is sweet!

Εχεις Firefοx; Εχεις το πιο ωραιο εργαλειο στα χερια σου. Με λιγο ψαξιμο και λιγη ορεξη κανεις τον "απλο web browser σου" ενα εργαλειο για τα πάντα!
Με τα λεγομενα "προσθετα" (plug-ins) μπορουμε να εχουμε απο ενα χρωμα διαφορετικο σε καθε καρτελα, μεχρι IE simulator! Ομως μην το παρακανετε με τα προσθετα...
Σε αφιερωμα του περιοδικου PC Magazine Ιανουαριου, δοκιμασαν 100 προσθετα και ο Firefox εκανε εναμιση λεπτο να ξεκινησει! Για να ειναι πληρως λειτουργικος; 2 λεπτα και 47 δευτερολεπτα...
Τα πιο διασημα εδω: https://addons.mozilla.org/firefox/recommended/

Οποιος θελει μπορει να ποσταρει τα προσθετα που χρησιμοποιει...
Ξεκιναω με τα δικα μου:

Forecast Fox
Greek Spelling Dictionary
Greek TV Subs Toolbar
Tab Effect
Video Downloader
FoxyTunes

Αν δεν εχει συμμετοχη, το κλεινω το blog... Mε ξεχασατε ολοι σας...

10 comments:

Anonymous said...

Αντε βρε ολο παραπονα εισαι... δυστυχως κατι καλυτερο απο αυτα που εχεις βαλει αμα βρω ομως θα κανω post
και τα δικα μου.. χαιντε....

Blondie said...

very interesting!!! σε ευχαριστούμε πολύ και μηηηηηηηηηηηηηην το κλείσεις!!!!

Jax Briosh said...

Εγώ χρησιμοποιώ τον Internet Explorer . Μου αρέσει γιατί μου θυμίζει πόσο κακό φτιαγμένα είναι τα Windows. Επίσης έχει πλάκα όταν ψάχνω πορνό. Χωρίς να κάνω τίποτα μου ανοίγουν παραθυράκια με όλα τα καλά! Άσε που είναι και πρώτος στα ψώνια. Πάω για online αγορές και πριν καλά καλά ψάξω τσουπ!!! Να σου μια διαφήμιση! "Εδώ τα καλά από όσα ψάχνετε!"

Τέλος είμαι πολύ ευχαριστημένος με την ασφάλεια που παρέχει: Αν δεν σιγουρευτείς για κάτι δεν το κάνει μόνος του όπως ο κακός Firefox. Για παράδειγμα τρέχεις ένα .exe αρχείο από το δίσκο σου μέσω μιας html σελίδας. IExplorer: Θέλετε σίγουρα να εκτελεστεί το αρχείο? -ΝΑΙ. IExplorer: Μπορεί να είναι κάποιος ιός. Είστε σίγουρος πως θέλετε το αρχείο να ανοίξει? -ΝΑΙ. IExplorer: Θέλετε να αποθηκεύσετε το αρχείο ή να το εκτελέσετε? -Εκτέλεση. IExplorer: Το αρχείο δεν είναι εφαρμογή WinXP θέλετε σίγουρα να συνεχίσετε? - ΝΑΙ. AYTO EINAI ASFALEIA! Όχι σαν τον firefox που με ένα κλικ κατευθείαν το τρέχει.

Δεν θέλω να φανεί ότι διαφημίζω τη Μαικροσοφτ άλλα έτσι έχουν τα πράγματα...

George 2K8 said...

noScript: blocks Javascript, ActiveX, etc. - Very Important!

QuickProxy: Quickly turn current proxy on and off (for enabling/disabling TOR).

del.icio.us: Tag & Bookmark websites online.

Scrapbook: Download entire websites for offline view.

Που λέτε, θα συμφωνήσω ότι όσο πιο πολλά extensions τόσο περισσότερη ώρα κάνει να ανοίξει αλλά από κάποια στιγμή και μετά δεν είναι απλά ένας browser αλλά μια ολόκληρη σουίτα προγραμμάτων. Πάντα με μέτρο φυσικά!

Που λες ζωάκι θέλω να σου πω κάτι πάρα πολύ άσχημο για να "σου την πω" αλλά δεν μου έρχεται τίποτα. Αν σκεφτείς εσύ κάτι, πες μου.

Cheers!

Jax Briosh said...

Το να απαντήσω και μόνο σε αυτό το σχόλιό σου θα προδώσει ότι είμαι το ζωάκι στο οποίο απευθύνεσαι. Γιαυτό θα διατηρήσω τη σιωπή μου...

Jax Briosh said...

Ουπς, Αι ντιντ ιτ αγκεν

Anonymous said...

ΌΧι φίλε μη κλείσεις το bliog σου. Το να μη σχολιάζει κανείς δεν σημαίνει ότι δεν ενδιαφέρεται για το θέμα αλλά ότι πιθανόν τον κάλυψες...

btw Βρίσκω πολύ καλό το FlashGOT για τον Firefox

Jax Briosh said...

Οχ. Αυτός ο ανώνυμος κάνει ακριβώς τα ίδια γράμματα με εμένα...

George 2K8 said...

Και μυρίζει ακριβώς όπως εσύ!

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.